Over Silvester Zwemschool

Een leven vol zwemplezier

Wij geloven dat elk kind een leven vol zwemplezier verdient.

Wij geloven dat zwemmen leuk is als je over de juiste vaardigheden beschikt, vertrouwen hebt in het eigen kunnen, jezelf kunt redden en je daardoor veilig en vrij voelt in het water.

In de lessen creëren we een veilige omgeving, hebben veel persoonlijke aandacht voor jou en je kind en zijn we transparant over de voortgang. Je kunt bij ons altijd langs komen of bellen voor een persoonlijk gesprek.

Silvester Zwemschool geeft zwemles aan kinderen vanaf 5 jaar. Je kunt bij ons terecht voor de diploma’s A, B en C. Ook kun je bij ons terecht voor een spoedcursus en voor diverse zwemmaterialen.

Leren zwemmen is niet alleen een verplicht diploma. Zwemmen leer je voor heel je leven. Geef je kind vertrouwen, zelfredzaamheid en plezier in het zwemmen met de de veilige, persoonlijke en leuke zwemlessen van Silvester Zwemschool.

Geef je kind een leven vol zwemplezier!

Veg

Silvester Zwemschool is opgericht in 1996 door Silvain Compas. Sivlain starte met twee kinderen zwemles te geven in een hotel in Scheveningen. Inmiddels is Silvester Zwemschool uitgegroeid tot één van de grootste zwemscholen van Nederland.

Veg

Vlinderslag, rugcrawl, wedstrijdschoolslag en borstcrawl. Startduik, koprolkeerpunt en tuimelkeerpunt. Een groot deel van zwemvaardigheid bestaat uit het aanleren en verder ontwikkelen van deze vaardigheden, zoals ze ook in de wedstrijdzwemsport worden toegepast.

Jong management vanaf 2012

Veg

In 2012 heeft Sven Maarleveld het stokje én de zwemschool overgenomen.

Lees hier meer over Sven

kid3

Reddend Zwemmen

Veg

Tijdens de lessen van zwemvaardigheid dagen wij jouw kind verder uit in zelfredzaamheid en is ook het redden van anderen onderdeel van het programma.

Meer dan 2500 diploma's per jaar

Veg

Een team van gedreven enthousiastelingen

Hallo! Ik ben Sven Maarleveld. Al meer dan 25 jaar is onze zwemschool een begrip in de regio Haaglanden. Sinds 2012 ben ik algemeen directeur van Silvester Zwemschool. Samen met ons team van meer dan 100 docenten staan wij elke dag voor je klaar. Langs de kant en op het kantoor.

Sven Maarleveld, Algemeen Directeur Silvester Zwemschool. Gepassioneerd zwemleraar sinds 2008. Vader van twee.

Een team van gedreven docenten

Hallo! Ik ben Sven Maarleveld. Al 25 jaar is onze zwemschool een begrip in de regio Haaglanden. Sinds 2012 ben ik algemeen directeur van Silvester Zwemschool. Samen met ons team van meer dan 100 docenten staan wij elke dag voor je klaar. Langs de kant en op het kantoor.

SvenMaarleveld

Sven Maarleveld

Algemeen Directeur

Ik ben Sven Maarleveld, vanaf dat ik 14 jaar ben geef ik actief sportlessen in verschillende disciplines. Sinds 2008 geef ik zwemles bij Silvester en ben sinds 2012 eigenaar van Silvester Zwemschool.

Ik ben trotse vader van twee dochters, Bibi en Evi.

“Wie kan sturen, vaart bij elke wind”
Sylvia

Sylvia Maarleveld van Barneveld

.

Ik ben Sylvia Maarleveld-van Barneveld en getrouwd met Sven. Samen hebben wij twee prachtige dochters: Bibi en Evi.  Sinds 2009 ben ik werkzaam bij Silvester en heb ik met veel plezier 8 jaar zwemles gegeven. Toen ik zwanger raakte van onze eerste dochter Bibi, ben ik de zwemlessen gaan coördineren vanaf de kant. De vele bewegende voeten met een dikke buik in het water staan, voelde niet meer als een goed idee 😉

Door de gezinsdrukte ben ik, behalve bij de zwemles van Bibi, niet meer te vinden in het zwembad, maar ben ik verantwoordelijk voor de financiële administratie.

Ook verzorg ik alle planningen voor de spoedcursus.

“Alleen ben je snel, samen kom je verder”

Coördinatoren en Kantoor

Docenten

.. en nog vele anderen!

Alle 101 zwemdocenten en medewerkers van Silvester Zwemschool

Bedankt dat je bij ons zwemt!

Silvester Zwemschool in de media

Geregeld komt de media bij ons op bezoek. Tijdens de coronaperiode is er vaak gekeken hoe we omgaan met de maatregelen. Daarnaast doen we ons best ook onze eigen media te maken! Bekijk hier een aantal fragmenten.

Silvester Zwemschool in de media

Silvester zwemschool in de media

Eigen YouTube kanaal

Het medium video heeft zich in de corona periode voor ons bewezen als een uitstekend middel om alle ouders en kinderen op een leuke manier op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen. Zo kun je ook vast even kijken hoe het is om bij ons te zwemmen!

Contact

Wij houden van persoonlijk contact. Doordeweeks zijn wij telefonsich bereikbaar van 10.00-17.30. In het weekend kun je ons het beste emailen via onderstaand contactformulier.

Contact_medewerkers

Maandag t/m Vrijdag van 10.00 – 17.30

Maandag t/m Vrijdag van 10.00 – 17.30

Contact

Neem contact met ons op!

Contactformulier

• Door dit selectievakje aan te vinken gaat u ermee akkoord dat Silvester Zwemschool de door u ingevulde gegevens gebruikt om uw vraag te beantwoorden of uw opmerking te verwerken.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Silvester Zwemschool
Active Health Centre