Zwemles bij Silvester Zwemschool

Voor de allereerste plons en de eerste keer schoolslag. Voor de borstcrawl, rugcrawl en de vlinderslag. Silvester heeft het allemaal.

diplomaSvenKiddo

Zwemles bij Silvester Zwemschool

diplomaSvenKiddo

logoPink.png

Het A-diploma: Leren zwemmen begint hier!

Geef jouw kind de beste start in het water met de veiligste, persoonlijkste en leukste zwemlessen bij Silvester Zwemschool.

Met ons A-diploma kan jouw kind vol vertrouwen zelfstandig zwemmen en zich veilig begeven in een zwembad zonder grote attracties. Zonder zwembandjes!

Op naar een leven vol zwemplezier!

Diploma B & C: Een leven vol Zwemplezier

Waar je bij het A-diploma overal er bij bent (samen van de glijbaan, samen zwemmen) kan jouw kind met het B-diploma dit allemaal lekker zelf.

Met het B-diploma kan jouw kind vol vertrouwen, zelfstandig zwemmen en zich veilig begeven in een zwembad met grote attracties!

Met het C-diploma kan jouw kind lekker gaan zwemmen in ieder zwembad en alle recreatieplassen zonder stroming of golfslag.

......

Wij raden je aan om minimaal door te gaan met zwemles tot het C-diploma is behaald. Zo kan jouw kind echt zijn of haar leven lang vrij, zorgeloos en veilig zwemmen.

Zelfstandig zwemmen met het B-Diploma

Het B-diploma is de tweede stap naar het leven vol zwemplezier. Na het halen van dit diploma kan jouw kind vol vertrouwen lekker gaan zwemmen in het zwembad, terwijl jij aan de kant zit met een goed boek.

Echt watervrij met het C-diploma

Met het C-diploma ben jij écht klaar voor een leven vol zwemplezier. Na het halen van dit diploma kan je jouw kind vol vertrouwen laten zwemmen in ieder zwembad en zwemmeer.

logoPink.png

Nog meer? Zwem verder met onze specials

Voor de echte zwemliefhebber hoeft de zwemles niet te stoppen na het C-diploma. Zwem verder met Zwemvaardigheid, Survial, Snorkelen en Techniek!

logoPink.png

Waarom het B & C diploma halen?

Voor het B en C-diploma van Silvester Zwemschool geldt dat per diploma de kinderen meer aankunnen en beter voorbereidt zijn om zichzelf bij onverwachte situaties in het water in veiligheid te brengen.

Bij elk diploma is er een grote toename in vaardigheid, zelfstandigheid en zelfredzaamheid. Ook duurt het halen van diploma B & C een stuk minder lang dan het A-diploma

A-diploma
  • Onder begeleiding zwemmen zonder zwembandjes in een zwembad zonder grote attracties.
  • Zwemmen met kleding met korte mouwen en korte broek
  • 3 meter onderwater oriënteren en verplaatsen.
B-diploma
  • Onder toezicht zelfstandig zwemmen en zich veilig begeven in een zwembad met grote attracties.
  • Zich redden met kleding met lange mouwen en lange broek
  • 6 meter onderwater oriënteren en verplaatsen.
C-diploma
  • Lekker zwemmen in ieder zwembad en alle recreatieplassen zonder stroming of golfslag.
  • Zich redden met kleding met lange mouwen, lange broek en regenjas
  • 9 meter onderwater oriënteren en verplaatsen.
A-Diploma
56 lessen
B-Diploma
14 lessen