In één week een fase vooruit met de Spoedcursus

Rond in één week Fase 3 af of behaal het zwemdiploma A, B of C met een spoedcursus in de kerst- of zomervakantie!

In één week een fase vooruit met de Spoedcursus

Versneld een Fase afronden of een diploma halen

Zwemt jouw kind in Fase 3 of Afzwemgroep A, B of C? Dan kun je in de kerst- of zomervakantie een heel niveau versnellen, door in één week fase 3 af te ronden, of een A,B of C-diploma te behalen.

In de spoedcursus zwemt jouw kind vijf dagen in de week, drie uur per dag met twee pauzes tussendoor van 15 minuten. Op de laatste dag van de spoedcursus vindt het examen plaats voor de Afzwemgroepen A, B en C. Na het succesvol afronden van de cursus kan jouw kind in de nieuwe periode een niveau hoger starten.

Zwem je nog niet bij ons, of sta je op de wachtlijst? Ook dan kun je deelnemen aan de spoedcursus vanaf niveau fase 3*! Vooraf plannen wij een proefles in om te bepalen of de spoedcursus haalbaar is.

De spoedcursus wordt doorgaans gegeven in de kerst- en zomervakanties in ons Silvesterbad in Leidschenveen. De locatie kan wijzigen.

De kosten voor de spoedcursus zijn €595,- inclusief BTW.

Vanaf de 3e dag van de spoedcursus wordt er met kleding gezwommen in de groepen voor het A-, B- en C-diploma, klik hier voor de kledingeisen.

*Voor fase 1 en 2 is dit niet mogelijk, de kinderen in deze groepen zijn nog niet ver genoeg gevorderd in het automatiseren van de zwemslagen.

Locatie Spoedcursus

Alle spoedcursussen worden gegeven in het Silvester bad in Leidschenveen (Den Haag)

Silvesterbad Leidschenveen (Den Haag)

De zwemles in Den Haag worden gegeven in het zwembad van Active Health Center in Leidscheveen. Dit is onze thuisbasis. Deze locatie bestaat uit een warm, nieuw en modern bad van 8 x 15 meter. Hier geven wij les voor Fase 1 (beginner), Fase 2, Fase 3 en afzwemgroep A en B, op maandag tot en met zondag.

Silvester Zwemschool
Henri Faasdreef 226,
2492 JP Den Haag

Inschrijven Spoedcursus

• In één week van Fase 3 naar Afzwemgroep A (Fase 4)
  • Of in één week het diploma halen van je afzwemgroep A, B of C.
  • Na de vakantie direct verder met het volgende niveau!
  • Vijf dagen per week , drie uur per dag
  • Ochtend of middag periode mogelijk
  • In de kerst- of zomervakantie
  • In Silvesterbad Leidschenveen
  • Ook als je ergens anders zwemt of nog op de wachtlijst staat!
  • Beperkte plaatsen, schrijf je snel in!

Kosten:

€ 495,-

Inclusief BTW

diplomaSvenKiddo

Inschrijven Spoedcursus

diplomaSvenKiddo
  • In één week van Fase 3 naar Afzwemgroep A (Fase 4)
  • Of in één week het diploma halen van je afzwemgroep A, B of C.
  • Na de vakantie direct verder met het volgende niveau!
  • Vijf dagen per week , drie uur per dag
  • Ochtend of middag periode mogelijk
  • In de kerst- of zomervakantie
  • In Silvesterbad Leidschenveen
  • Ook als je ergens anders zwemt of nog op de wachtlijst staat!
  • Beperkte plaatsen, schrijf je snel in!

Kosten:

€ 495,-

Inclusief BTW

Veelgestelde vragen

Kan mijn kind in 1 week een diploma halen?

Jouw kind kan in een week een niveau afronden. Dit geldt voor Fase 3, A-diploma, B-diploma en C-diploma.

Wat kan mijn kind na de spoedcursus?

Na het afronden van de spoedcursus voldoet jouw kind aan de einddoelen van het betreffende niveau. In de groepen voor het A-, B- en C-diploma halen de kinderen daarmee het diploma.

Mijn kind zit in Fase 1 / Fase 2. Kan hij of zij meedoen met de cursus?

Alleen kinderen die zwemmen in Fase 3 of hoger kunnen meedoen. In Fase 1 of 2 is de techniek nog niet voldoende ontwikkeld om deze fase versneld af te ronden.

Na het succesvol afronden van de spoedcursus start je kind na de vakantie meteen in het volgende niveau. Heb je een spoedcursus geboekt voor Fase 3? Dan start je kind daarna in Afzwemgroep A. Volgde je kind een spoedcursus in Afzwemgroep B? Dan start je kind na de vakantie in Afzwemgroep C.

Als jouw kind de spoedcursus niet succesvol afrond, gaan we opzoek naar passende oplossing in aansluitende zwemperiode om toch het niveau af te ronden.

Doorzwemmen na de Spoedcursus is niet verplicht. Wij adviseren om door te gaan tot en met het C-diploma. Daarnaast is het verstandig om regelmatig te zwemmen.

Jouw kind kan meedoen met de Spoedcursus als hij of zij toe is aan Fase 3, A-, B-, of C-diploma. Vooraf plannen wij een proefles in om te bepalen of de spoedcursus haalbaar is.